Môj denník keto diéty

Rozhodla som sa ísť do Keto diéty. Vždy som len podporovala partnera v tejto diéte a varila som, tak aby mohol všetko zjesť, no samozrejme, že ja som si dopriala aj čokoládu a chipsy a pizzu a normálne cestoviny. Vďaka tomu, že je v ketóze sa cíti lepšie a nemusí brať tabletky na cukrovku. Má aj omnoho lepšie výsledky a diabetológ ho v tomto spôsobe života podporuje, čo je fakt super. Vlastne si lieči cukrovku a predchádza akýmkoľvek následkom do budúcna. Ak si myslíte, že je to veľké obmedzenie byť KETO, tak sa mýlite. Veď sa pozrite na našu ponuku  :)

Prečo som sa dala na Keto diétu

Jeden dôvod bol, že som to chcela vyskúšať, veď keby mi bolo zle z nedostatku cukru, dám si čokoládu :D a objednám pizzu :D

Druhý dôvod bol, že som chcela schudnúť. Pribrala som a prečo? Tak toho je viac: rozpapkala som sa, stres, sedavá práca od skorého rána do noci a hormóny mi raz za čas blbnú.

Vidím v tom aj detox tela od sacharidov. Tak plánujem byť na Keto diéte 2 týždne, uvidíme ako to pôjde.

Ku 13.9.2020 mám váhu 58,7 kg a mám 166 cm. Tu váhu neberiem tak vážne, nakoľko neviem, či je osobná váha kalibrovaná a ďalšia vec, viac cvičim, takže naberám na svalstve, a to tiež niečo váži :)

V tomto článku vám popíšem, čo som v dané dni jedla, koľko som mala ketónov a ako som sa cítila, aby ste vedeli, že to nie je nič katastrofálne a dá sa to zvládnuť.

Začiatok keto diÉty

MERANIE:

Tým, že je partner cukrovkár a má glukomer, tak má aj stripy na meranie ketónov v krvi. Takže sa každý večer bodám do prsta. Glukomer odmeria stav ketónov a je to určite presnejšie ako prúžky na moč. 

Dôležitý cieľ v keto diéte

Našu stravu si robíme tak, aby sme nepresiahli denný príjem sacharidov 30g.

DENNÍK mojej keto diéty

 

14.9.2020

Raňajky: Proteínový chlebík 2 krajce so sardinkovou nátierkou

Obed: Grilovaná klobása a plátok slaniny, 1 PL horčice a 2 krajce Proteínového chlebíku

Večera: Grilovaná klobása 1 PL horčice a 2 krajce Proteínového chlebíku

Ketóny: ešte žiadne

Pocity: zatiaľ žiadne, ale v chladničke ma provokuje čokoláda s burizónami :D

Šport: plávanie a cvičenie vo vode

sardinkova-natierkaa

 

15.9.2020

Raňajky: Tvaroh so smotanou, pár kvapiek vanilkovej arómy a maliny (sú najmenej KETO) - je to taký KETO pribináčik

Obed: Opečená pražma s vetvičkou rozmarínu a miešaný šalát

Večera: Večerný chlebík 2 plátky s maslom a polka papriky bielej

Ketóny: 0,4

Pocity: cítim slabotu a únavu, ledva idem

Šport: dnes som si len zaplávala a domov mám riadny kopec, ktorý si vyšlapem či chcem alebo nechcem

 

16.9.2020

Raňajky: Opäť Keto dezert - tvaroh + smotana + maliny + vanilková aróma

Obed: Opečené kuracie mäso (deň predtým som ho napacovala do zmesi korenín) so šalátom (kučeravý šalát + polníček + rukola a zálievka z oleja a citrónu)

Večera::Opečené kuracie mäso a šalát

Ketóny: 1,1

Pocity: stále sa cítim slabá a unavená - zývala som celý deň, aj som bola taká spomalanejšia

Šport: dnes som si opäť len zaplávala, ale o niečo menej a ten kopec

kuracie%20m%C3%A4sko%20so%20%C5%A1al%C3%A1tom

 

17.9.2020

Raňajky: kyslá smotana s malinami

Obed: Grilované kuracie mäso a grilovaná zelenina (baklažán, cuketa, cibuľka, šampiňóny) - na mäsko som skoro ráno dala marinádu Kura

Večera::Grilovaná ryba a kučeravý šalát

Ketóny: 1,4

Pocity: dnes mám viac energie, ani nepociťujem slabosť a únavu, ako predošle dni.

Šport: plávanie

 

POSTREH 1: všimla som si, že od začiatku diéty mám potrebu viac piť tekutín. Bežne vypijem 2l denne vody a 0,5l čierneho čaju, niekedy aj 1l a teraz je to tak 3l vody denne a 1l čierneho čaju. Nepijem kávu a nikdy som ju ani nepila, moja káva je čierny čaj. Keďže patrím k suchokožcom, tak na pleti aj celkovo na pokožke cítim a vidím rozdiel.

 

18.9.2020

Raňajky: 2 plátky proteínového chleba, potretý horčicou a na ňom krúžky nakrájaného choriza

Obed: Guláš s jedným zemiakom, ktorý bol uvarený zvlášť, aby sa odplavil škrob

Večera: Čevapčiči s grilovanou cuketou, šampiňónmi a pár slížikmi cibule, ajvar

Ketóny: 1,6

Pocity: opäť sa cítim dobre a som myslela, že dnes ma už stihne tzv. keto chrípka, ale nič sa nedeje :), možno to bola len ta slabosť na začiatku :) jala jala :D

Šport: No dnes to bolo plávanie o život a keď chcete, vkľude si prečítajte príbeh nižšie. Možno sa zasmejete, ale fakt dnes to bol boj, nervy.

Bojím sa hlbokej vody tak plávam vždy len potiaľ, aby som dočiahla. Lenže zvyknem si brať nafukovačku a ísť aj do hlbokej vody a držať sa jednou rukou nafukovačky a plávať. No čo, veď sa bojím. Od brehu som bola asi 30m a hĺbka asi 20m. No začali vlny a zdvihol sa vietor a samozrejme nafukovačka mi z ruky odletela. A teraz moja reakcie: panika, stres dokelu hĺbka, rýchlo kraula po nafukovačku. Už som bola blízko, no neodfúklo mi ju ďalej, tak som skríkla Mišo, a že musím ísť na breh a bleskem. Stočila som sa a najprv kraul, rýchlo v hlave nie to ma unaví, chrbát, lahni a kop a ideš oboma rukami. Celú cestu som si hovorila dýchaj a poď, musíš, ešte, to dáš, ku.. kde to je. Nič som nevidela a nohami som kopala o dušu a rukami mávala ako profesionálny plavec. Dobre trepem, neviem ako som plávala, veď panika stres. Došla som na breh, sadla som si do plytkej vody a triasla som sa tam jak blázen. Mišo pri nafukovačke - šiel zachrániť nafukovačku :D, a že keď ma videl, tak som šla mega rýchlo a vedel, že to dám. Vylovil nafukovačku, ja seba a dotriasla som sa na lehátku. Celý večer som si to vkuse prehrávala a neverila som, že čo sa to udialo a zároveň som bola na seba hrdá ako som zabojovala. Viem, že slaná voda nadnáša, ale ja som v tej hĺbke teda tomu moc neverila, ale teraz si tak hovorím, že kurnik, ešte zopár takých momentov a nebudem sa báť hlbokej vody :D :D :D

 

19.9.2020

Raňajky: 2 plátky proteínového chleba, maslo, 2 plátky šunky a na tom 2 listy kučeravého šalátu

Obed: dojedla som čevapi so šalátom s rukolou a polníčkom

Večera: tvaroh s malinami a postrúhanou horkou čokoládou

Ketóny: 1,8

Pocity: cítim sa dobre, ale poobede ma chytila mega únava, možno aj z počasia

Šport:dnes som plávala veľmi málo, studená voda, ale za to aspoň riadnu prechádzku sme dali

meranie-ketonov---stav_optimized 

 

20.9.2020

Raňajky: 2 plátky proteínového chleba, maslo a jedna paprika

Obed: grilované sardinky a kapustový šalát

Večera: 2 plátky proteínového chleba a sardinková natierka

Ketóny: 2,2

Pocity: dnes som si musela dať svojich 120, to je 2h šlofík a inak sa cítim veľmi dobre :)

Šport: trochu plávania

 

sardinky

 

21.9.2020

Raňajky: 2 plátky proteínového chleba a sardinková natierka

Obed: grilovaný halloumi syr s kapustovým šalátom

Dezert: Stracciatella dezert

Večera: pár plátkov neúdeného syra

Ketóny: 1,2 - vraj to môže byť z toho, že som sa merala po mojom upratovacom výkone

Pocity: cítim sa dobre a mám kopu energie

Šport: dnes to bolo plávanie a behanie po schodoch

stracciatella%20dezert 

 

22.9.2020

Raňajky: 2 plátky proteínového chleba a sardinková natierka

Obed: špagety Aglio olio

Večera: low carb palacinky s jahodovým džemom, čokoládovým sirupom, škoricou a orieškovou nátierkou

Ketóny: 2,5

Pocity: veľmi dobre sa cítim, mám aj dosť energie, takže fajn

Šport: dnes som za leňocha, dnes nešportujem

Low carb palacinka

 

POSTREH 2: Všimla som si, že potrebujem viac spánku. Bežne spím 7-8 hodín, teraz vkľude dám aj 9 hodín spánku.

 

23.9.2020

Raňajky: dnes som neraňajkovala

Obed: Pečený steak z bravčovej krkovičky a kapustový šalát

Večera: bohužiaľ, to vám nemôžem teraz prezradiť, lebo som oslovila jedného výrobcu s low carb potravinami a urobila objednávku na testovanie. Jediné čo prezradím, že sú mňamózne a cenovo mega výhodné, takže vydržte a sledujte IG a FB.

Večerný snack: dnes som si dala naše syrové krekry groksi pizza asi 4 kúsky. Sú dosť sýte.

Ketóny: 1,8

Pocity: dnes mám nízky tlak, asi z počasia, chcije, inak sa cítim dobre :)

Šport:prechádzka a hodina jógy so Zuzkou Klingrovou

 

24.9.2020

Raňajky: 1 krajec proteínového chlebíka s maslom a jahodovým džemom

Obed: dnes som mama na obed to, čo včera na večeru, tajnééé a chutné

Večera: 2 plátky proteínového chleba s maslom, šunčičkou a paprikou

Ketóny: 4,6

Pocity: darmo prišli na mňa jahodové dni, tak som ubolenko dnes ani jesť sa mi moc nechce, ale ochutnala som rozmarínový syrový snack

Šport: dnes nieeee

 

 

25.9.2020

Raňajky: stracciatella dezert - recept je vyššie

Obed: Škótske vajcia s kapustovým šalátom a keďže je piatoček, dopriala som si Cuba Libre so Zero colou

Večera: dnes iba malý tanierik s pár syrmi - 3 trojuholníčky plesnivého syra a 3 plátky neúdeného oštiepku

Ketóny: 4

Pocity: cítim sa skvelo a vidím, že z bruška ubúda :)

Šport:hodina jógy

 

26.9.2020

Raňajky: 2 plátky proteínového chleba s maslom a prosciutom

Dnes som neobedovala a ani nejak nevečerala, skôr ujedala, Neskoro sme vstali a rovno šli na nákup. Keď sme sa vrátili okolo 14:30 tak sme začali variť a vypekať. Ja som robila kapustnicu a partner orechový a makový low carb závin. Do 20-tej sme v kuchyni makali :D Keď som robila kapustnicu tak som ujedala najprv z klobásky a potom z uvareného kolena a ešte som robila orechovú zmes do závinov a aj z tej som zobkala, takže dnes som sa takto najedla :D

Ketóny: 2,8

Pocity: kopa energie a aj sa veľmi dobre cítim. Vidím, že mi z bruška ubudlo a váha ukazuje 56,6kg

Šport:mala som v pláne dať jógu, ale to varenie ma dnes riadne zmohlo, takže dnes som nešportovala

 

27.9.2020

Raňajky: low carb orechový závin

Obed: grilovaná pražma s grilovanou cuketou

Večera: trochu kapustnice

Ketóny: 2,4

Pocity: stále sa veľmi dobre cítim, bruško sa už nenafukuje, keď sa najem a stratila som z neho konečne vodu a pekne pôjde dole tuk :)

Šport:dnes sme dali túru

 

28.9.2020

Raňajky: orechový závin - 1 kúsok

Obed: kapustnica

Večera: guacamole s dvoma plátkami proteínového chleba

Ketóny: 1,9

Pocity: veľmi dobre, dostatok energie

Šport: hodina jógy

guacamole podla Misa

 

29.9.2020

Raňajky: orechový závin - 1 kúsok

Obed: kapustnica

Večera: guacamole s dvoma plátkami proteínového chleba

Dezert: Čokoládová pena s orieškami

Ketóny: 1,8

Pocity: dnes som trochu cítila slabotu

Šport: dnes to bola riadna prechádzka a hodina jógy

 

30.9.2020

Raňajky: guacamole s jedným krajcom proteínového hleba

Obed: kuracie rezne s feniklovým šalátom (rezne boli obalené v mandľovej múke a vajci)

Večera: posledný tanier kapustnice

Dezert: Jeden pásik čokolády

Ketóny: 2,1

Pocity: fajne, kopa energie

Šport: dnes 4x kopec, to akoby ste šli 4x na 6. poschodie, riadne kardio, hlavne nezastavovať :D

 

1.10.2020

Raňajky: jeden plátok proteínového chlebíka s maslom a lieskovoorieškovou nátierkou

Obed: kuracie rezne s feniklovým šalátom

Večera: 2 krajce proteínového chleba so salámou a šalátovými listami na vrchu

Dezert: Jeden pásik čokolády

Ketóny: 3,2

Pocity: veľmi dobre

Šport: hodina jógy

 

2.10.2020

Raňajky: do hrnčeka som si dala vlašské oriešky

Obed: Opečené ryby so šalátom

Večera: chorizo plátky som si urobila, nakrájala mozzarellu a som ujedala z doštičky :D

Ketóny: 2,5

Pocity: veľmi dobré

Šport: dnes nebol šport, lebo som pripravovala pre vás akciu, tak šup na úvodnú stránku, nájdete tam akciové produkty s 10-57% zľavou

 

3.10.2020

Raňajky: nemala som dnes raňajky

Obed: zapečené šampiňóny s mozzarellou a s opečenou slaninkou, príloha bol šalát

Večera: opečená ryba so zeleninou

Druhá večera: juuj o 23:30 ma chytil hlad a tak som si dala proteínový chlieb s maslom a na vrch som si dala nátierku z lieskových orieškov

Ketóny: 2

Pocity: veľmi dobré, dnes som sa vážila a mám 54,7kg :D juch 4 kilá dole

Šport: riadna prechádzka a hodina jógy

ryba a hriby

4.10.2020

Raňajky: Proteínový chlieb, salám, horčica

Obed: hovädzí steak na zelenom korení s grilovanou zelleninou

Večera: nič, bola som zasýtena zo steaku

Ketóny: 1,1

Pocity: veľmi dobré

Šport: aqua aerobic - určite vyskúšajte, je to pecka

 

5.10.2020

Raňajky: Večerný chlieb s mortadellou a plátkom šalátu

Obed: Čevapčiči so šalátom

Zhrešila som! zjedla som 2 pásy burizónovej čokolády, samozrejme v tom opitom stave, čo popisujem v pocitoch :D Je dosť možné, že vyjdem z ketózy. Zajtra sa ukáže. Našťastie sa už žiadna burizónová čokoláda v tejto domácnosti nenachádza. To je ako satanova ruka, počas diéty :D :D :D

Ketóny: 0,9

Pocity: no dnes pred 16-tou mi partner ponúkol cuba libre a mne stačí 2 glgy a som huhu, pretože pijem raz za čas. No a som si chlípkala 2 poháre cuba libre do 22:00 :D no a k tomu shishu som si urobila s citrónovým tabakom. Urobila som si piatok v pondelok :D

Šport: dnes nebol šport

dorina%20burizonova%20cokolada

 

 

 

6.10.2020

Raňajky: Večerný chlieb s maslom a džemom s lesným ovocím

Obed: Tuniakový tatarák, kyslá kapusta

Večera: potrhané palacinky s džemom z lesného ovocia, nátierkou z lieskových orieškov

Ketóny: 2,9

Pocity: veľmi dobre sa cítim

Šport: hodina jógy

 
 
 

7.10.2020

Raňajky: Večerný chlieb s maslom, prosciutom a listami šalátu

Obed: Tagliatelle s plodmi mora

Večera: proteínový chleba s bryndzovou nátierkou

Ketóny: 3,2

Pocity: veľmi dobre sa cítim

Šport: hodina jógy

 
 
 Dosiahla som svoju požadovanú váhu a mám 51kg a naviac sa cítim skvelo. Odnaučila som sa prijímať toľko sladkého, toľko sacharidov. Určite si ketodiétu ešte zopakujem, pretože ju považujem za detox pre svoje telo a fakt efektívne chudnutie. Za celú dobu ste si mohli všimnúť, že som cvičila len s vlastnou váhou a jógu, ktorá mi viac ponaťahovala telo a spevnili sa mi vnútorné svaly. Nebudem už prihliadať nech mám maximálne 30g sacharidov denne, ale budem naďalej fungovať lowcarb, len v miernejšom režime. Skvelá diéta a určite odporúčam vyskúšať si ju.
 
 
 
 
Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.